kristy.reismee.nl

Welkom op mijn reisblog!

Beste allen!

Welkom op mijn reisblog! Vanaf hier zal ikjullie op de hoogte proberen te houden van het reilen en zeilen in Buffalo, USA, tijdens mijn 6 maanden verblijf aan het Roswell Park Cancer Institute. Een groot deel van mijn tijd zal ik hier besteden om te werken, en dusniet heel interessant om dat uitgebreid hier te vermelden. Maar uitstapjes en andere leuke dingen wil ik jullie niet onthouden en zullen daarom hier terug te vinden zijn.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom. Berichtjes vind ik altijd leuk dus plaats ze gerust!

Groetjes,

Kristy

Reacties

Reacties

Edith

Hoi Kristy,

Wat leuk dat je ook een reisblog bij houdt. Echt super mooie foto's gemaakt. Ik kijk er naar uit om je belevenissen daar te volgen. Geniet ervan x Edith

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!