kristy.reismee.nl

Niagara falls en Indian summer

Zoals jullie misschien al hebben meegekregen, is het in tegenstelling tot alle verwachtingen, hier stalend weer, met alleen maar zon en zo'n 25 graden. En jullie daar in NL lekker verkleumen met die regen... :) Ik baal dat ik alleen maar winterkleren mee heb genomen, maar verder hoor je mij niet klagen! Het zal echter snel afgelopen zijn met het mooie weer en daarom ben ik gisteren naar de Niagara falls geweest om met dit prachtige weer nog even ontzettend te genieten van deze 'onmundig'grote watervallen en prachtige omgeving.

En het was echt super, zo mooi! Het is hier nu 'Indian summer'(een soort van zomer in de herfst), dus het mooie weer van de zomer gecombineerd met de mooie kleuren van de herfst. De falls zijn omgeven door heel veel natuur, dus daar heb ik gisteren heerlijk gewandeld en rondgekeken. Een paar mooie foto's wil ik jullie daarvan niet onthouden, dus die heb ik hierbij geplaatst.

Reacties

Reacties

marije tim

Lieve kip! Wat leuk, zo'n blog :) En wat een supersupersuper mooie foto's!! Ben bijna jaloers. Geniet nog even van de warmte, en succes met je werk daar!
liefs vanaf de andere kant vd wereld

Irene

Hoi Hoi,

Wat fijn dat je een blog bij houdt. Want ik heb geprobeerd me te verdiepen in facebook, maar dat is uiteraard niet gelukt.
Wat zien die foto's er geweldig uit. In het echt moet het wel helemaal mooi zijn.
Groetjes Irene

Kit

jawoor!!! ik maar denken dat jij heel zielig en alleen daar heel hard zit te werken.... maar nee... Niagara Falls dus. SUPER!!!!!
Nog meer redenen om jou op te komen zoeken als labuitje ;)
gr Kit

Iris

Waaaaaaaaaaw... meer kan ik niet zeggen ;-)
Vandaag (strax) dus je eerste werkdag, ben benieuwd!! Je mist hier wel vanalles hoor!! Maar zal je via mail op de hoogte houden :-)
Succes!!

Groetjes Iris

Annet

Hoi,
Wat een mooie foto's heb je op je weblog geplaatst. Jij hebt daar zeker beter weer als wij hier. Ik ben gewoon jaloers op jouw.
Geniet nog even van het mooie weer en succes met je werk.
Heb je je appartement al gezellig ingericht?

Groetjes Annet

Berthien

Hoi Fristy!
Super he die Falls, was er in 1997 ook, ben je ook in het Skylon geweest?
Ben je al een beetje op je plek? Hopelijk gaat het goed met je. Ga wel een keer met je skypen, dan kan je mn buik nog eens live zien...
Groeten, Berthien

Mariek en co

Wat een prachtige foto's.... echt onder de indruk! De verhalen klinken goed. Liefs marieke

Marijke

Hoi!
Goed om te horen dat je goed bent aangekomen. Wat heb je al snel een appartement geregeld, super!
Onwijs mooi zeg, die Niagara Falls, moet overweldigend zijn om er naast te staan.
Hoe waren je eerste werkdagen?
groetjes Marijke (en Robert en Siem)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!