kristy.reismee.nl

Arrived @ Buffalo

Beste allen,

Van velen kreeg ik de vraag of ik goed ben aangekomen en of ik nog leef, aangezien ik weinig (lees niets) van mij heb laten horen. Sorry daarvoor! Maar ik ben goed en wel aangekomen in Buffalo. Het was donderdag laat (lokale tijd) toen ik hier aankwam, dus gelijk naar hotel en bed in gedoken. Vrijdag heb ik bij twee appartementen gekeken en zaterdag met 1 een huurcontract geregeld. Het is een klein 1 kamer app, met eigen keuken en badkamer. Dus mijn voorwaarde om zelf te kunnen koken is geregeld! Het ligt 1 mile van mijn werk vandaan, dus dat is lopend (tot nu toe) goed te doen.

Vrijdag ben ik ook voor een uurtje naar mijn werk geweest om een aantal mensen vast te zien en dingen te regelen. Vandaag (maandag) ben ik er ook even, maar het is een vrije dag (Columbus day), dus er is bijna niemand. Morgen gaat het echt beginnen denk ik (vooral overleggen en regelen).

Van het weekend ben ik vooral bezig geweest met opstarten - omgeving verkennen, appartement verder inrichten, boodschappen doen (dat valt niet mee hier) etc. En zondag naar de Niagara falls (watervallen) geweest, zie daarvoor het andere verhaaltje.

Groetjes!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!